26 Nisan 2017 Çarşamba

Hello World!

Merhaba,






Kitapların Hayaleti sayfama hoş geldiniz.

Ben Lyanna. Tabi bu geçici bir isim olabilir. Şu an kullandığım isim farklıysa bunu umursamayın, tekrar değişebilir.

Bu benim ikinci blog deneyimim. Birinci de yine kitaplar üzerineydi ama devam ettiremedim. Zaten her şey fazlasıyla acemiydi. Bu sefer daha donanımlı bir halde yeniden bu camiaya katılma kararı aldım.

Dediğim gibi kitaplar ağırlıkta olacak ama bu blog da her şeye yer var. Uzun araştırmalar sonucu, gerek html yazmayı sıfırdan öğrenmek olsun, gerek deneme yanılma yoluyla kataegori yapmayı öğrendim ve başlıklar halinde ayırdım.

Bu konuda google çöplük gibi, aradığın şey hariç her şeye ulaşıyorsun ama youtube da rastladığım bir kanal sayesinde html lerle uğraşmadan kolayca başlık yapmayı başardım. O videoya gitmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Ve maceram başladı. Aklımda fikirler çırpınıyor ama ne kadarı yüzeye çıkmaya başarır bilmiyorum. Elimden geldiğince düzenli bir şekilde post paylaşmaya çalışacağım ama şuan için kesin bir şey soyleyemiyorum.

Kardeşim tam bir kitap kurdu. Staj maaşımın %25 ini onun sayesinde kitap alışverişlerine harcıyorum. Bu konuyla ilgili yazılarım gelecek. Game of Thrones için ayrı bir başlık açmaya düşünüyorum ama şuan sadece fikir kesinlik kazanmadı. Kitap yorumları yapacağım. Tam bir spoiler sever olduğum için bol bol spoiler içerecek. Müzik başlığı açtım. Burada bulduğum ve beğendiğim yeni müzikleri sizlere önereceğim aynı zamanda müzik kliplerini yorumlamayı düşünüyorum. Bunları düşündükçe bile kalbimin atışı hızlanıyor.

18'ini yeni doldurmuş bir hemşire adayıyım. Sınıftaki mezuniyet kavgaları sabrımın sınırını aştığı için o konulardan uzak durmaya çalışıyorum. Bu blogu açmak için çok emek verdim ve karşılığını almayı umuyorum. 

Hepinizi öpüyorum 😗

Yeni postlarda görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder